[vc_row type=”in_container” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″]
All

Standing Strong – Declan Coogan

februari 20, 2019

Geweldloos verzet bij jonge vluchtelingen werkt

februari 20, 2019

Acties van Geweldloos Verzet: wie-doet-wat – Johan Vanderfaeillie

februari 20, 2019

Drijfzand van onbeantwoorde zorg – Willem Beckers

februari 20, 2019

NVR Parent group work – Elisabeth Stevens & Ivan Nulens

februari 20, 2019

FARO project – Goedele Maes & Melissa Peeters

februari 20, 2019

NVR and PFS in Child Protection – Peter Jakob

Peter Jakob

Digital Natives: NVR, Internet Use and Overuse

Iris Shachar-Lavie

Implementing NVR with a mindset and tools

View here

New Authority: NVR for Schools and Institutions

Idan Amiel

NVR Treatment for School Refusal

Irit Schorr Sapir, NVR School

NVR: Wat weten reeds en wat moeten we nog weten?

Dr. Johan Vanderfaeille, VUB

The anchoring function of the professional

Lorentzhuis

Violent Children can be children in need

Dr. Peter Jakob

[/vc_column][/vc_row]